Corona – Tandpreventiepraktijk Deurne – Deurne

Corona

Preventief was onze praktijk gesloten voor reguliere mondzorg en behandelden wij uitsluitend spoedeisende mondzorg. Inmiddels zijn onze bestaande hygiëneprotocollen verder uitgebreid met extra maatregelen in verband met het Coronavirus. Zo zorgen wij ervoor dat uw bezoek aan de praktijk zo veilig mogelijk is en kunnen wij de reguliere mondzorg weer hervatten aan gezonde patiënten.

Als u belt voor een afspraak beoordelen we samen met u middels een aantal vragen of uw afspraak kan worden ingepland. Zo zorgen we ervoor dat alleen gezonde en geen kwetsbare mensen naar de praktijk komen.

Wanneer u last heeft van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn, verhoging of koorts kunnen wij u helaas niet behandelen. Samen met u kijken we naar de noodzaak van de behandeling en verwijzen wij u indien nodig door.

Wat vragen wij van u?

• Poets uw tanden thuis
  • Kom alleen  zelf naar de praktijk
  • Draag een mondkapje binnen de praktijk
  • Kom niet te vroeg binnen (dus liefst vlak voor de afspraaktijd)
  • Houd 1,5 meter afstand als u op de praktijk bent
  • Was uw handen bij binnenkomst of desinfecteer deze met handalcohol

Waar zorgen wij voor?

• Een beperkt aantal mensen in de wachtkamer.
  • Mensen met verkoudheidsklachten komen niet naar de praktijk (zowel patiënten als medewerkers).
  • Na ieder bezoek desinfecteren wij de deurklinken als aanvulling op onze normale hygiëne- en infectiepreventiemaatregelen.

Heeft u naar aanleiding van deze nieuwsbrief vragen of vindt u het fijn om met een medewerker van ons te overleggen, belt u gerust, dan staan we u graag nader te woord. Blijf gezond en hopelijk kunnen we u spoedig weer in onze praktijk verwelkomen.